HAHA!

KONTAKTANNONS

Hej!

Jag är en överviktig svärmorsdröm som längtar efter lite vild och galet sex i mitt liv.
Jag älskar att porrsurfa och att äta bajskorv men jag avskyr småbarn.
Jag letar efter en David Hasselhof-look alike som kan massera mina fötter med en otrogen bäver.
Du bör vara nazist och det gör ingenting om du är lika het som Naken-Janne.
Vänligen hör av dig. Eller titta förbi på en kopp te.
Jag bor under Kungens säng.
Kram!

Gör såhär:

Kontaktannons
Hej!
Jag är en ( 1 ) , ( 2 ) som längtar efter lite ( 3 ) i mitt liv. Jag älskar ( 4 )och att äta ( 5 ) men jag avskyr ( 6 )
Jag letar efter en ( 7 ) som kan ( 8 ) med en ( 9 ). Du bör vara ( 10 ) och det gör inget om du är ( 11 ).
Vänligen hör av dig. Eller titta förbi på en kopp ( 12 ). Jag bor ( 13 ) .
Kram!



1. Första siffran i ditt telefonnummer:

1. grön
2. bajsnödig
3. hemlös
4. eldsprutande
5. livsfarlig
6. bedårande
7. blodtörstig
8. minderårig
9. lågbegåvad
0. överviktig


2. Ditt stjärntecken:

Stenbock: ragata
Oxe: grismördare
Jungfru: vampyr
Vattuman: småbarnsmamma
Tvilling: nazist
Våg: sextoy
Fisk: sexgalning
Kräfta: surfitta
Skorpion: svärmorsdröm
Vädur: gynekolog
Lejon: lejontämjare
Skytt: hora


3. vilket datum är du född:

1-5: äkta kärlek
6-10: vild och galen sex
11-15: kannibalism
16-20: happyness
21-25: beroende
25-31: HIV


4. Din favoritfärg:

Svart: att suga av en falukorv
Gul: marsipangrisar
Lila: barfota skogspromenader
Blå: att porrsurfa
Grön: att kastrera hundvalpar
Rosa: att baka en god moderkaka
Röd: att få stånd i kyrkan
Annan: att leka kurragömma


5. Din hårfärg

Svart: skalbagge
Blond: snorkråka
Brun: bajskorv
Rött: gristestickel
Flerfärgat: skadeskjuten kråka
Annat: hundvalp


6. Favorithögtid:

Påsk: emos
Alla hjärtans dag: kattungar
Lucia: romantik
Midsommar: småbarn
Jul: att duscha
Nyår: fetma


7. Första bokstaven i din mammas namn:

A-B-C-D: hjärndöd idiot
E-F-G-H: David Hasselhof-look alike
I-J-K-L: blyg oskuld
M-N-O-P: hemlös gubbe
Q-R-S-T: skönsjungande kannibal
U-V-X-Y-Z: trädkramande hippie
Å-Ä-Ö: döende dammsugarförsäljare


8. Första bokstaven i din pappas namn:

A-B-C-D: borra ett hål
E-F-G-H: onanera
I-J-K-L: ha sex dygnet runt
M-N-O-P: massera mina fötter
Q-R-S-T: mörda mitt syskon
U-V-X-Y-Z: kasta lasso
Å-Ä-Ö: sjunga en duett


9. Ditt favoritgodis:

Choklad: otrogen bäver
Salt: urinerande gräshoppa
Surt: glödande fiskpinne
Sött: fyrkantig melon
Chips: vaselininsmord gurka
Nötter: neonrosa istapp


10. Din frisyr:

Kort: manlig
Page: kvinnlig
Axellångt: homofob
Långt: nazist
Rakad: trollkarl
Längre än långt: hårig
Dreads: förbannad
Annat: lik Thomas DiLeva


11. Första bokstaven i ditt efternamn:

A-B-C-D: döende i böldpesten
E-F-G-H: en varulv som äter småbarn
I-J-K-L: motbjudande från topp till tå
M-N-O-P: döv och stum och heldum
Q-R-S-T: lika het som Naken-Janne
U-V-X-Y-Z: i behov av att kissa på mina husdjur
Å-Ä-Ö: en kollonilott i Stockholm


12. Din favoritdryck av följande:

Mjölk: te
Vatten: kaffe
Öl: snigelslem
Vin: glögg
Cider: kiss
Starksprit/drinkar: surströmmingsrens
O´boy: diarré


13. Du åker helst:

Går: på den gröna ängen
Cyklar: bakom den röda sopkontainern
Bil: under Kungens säng
Buss: i Göteborgs slumområde
Tåg: här hemma
Flyg: fyllecellen på polishuset
Häst och vagn: i Red light district, den tredje luckan från vänster

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHA:p

2008-04-27 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0