9A! ;)

Idag var första dagen i klass 9A. Vi började klockan 9 och slutade lite före 1.
Vi gjorde inte så mkt, gick typ bara igenom vårat nya schema och massa annat skit. Det har även börjat 2 nya i våran klass.
Jag tyckte inte om vårat schema så hemskt mkt men finns inget att göra åt saken.. dessvärre! Ajja de är bara att strunta i de och se glad ut :p Men iaf efter jag kom hem så låg jag och vilade ut lite, det är jobbigt att kliva upp tidigt.
Efter de så har ja inte gjort så mkt mer nött lite musik och chillat på bara. Tnx för musiken igen Mia! ;)

Ikväll ska jag på bio med min kära bror som kommit hem från London idag. Fick en skit snygg sjal och en tröja av han, Tack för de <3 Vi ska iaf och se Batman - The dark knight. Den verkar väldigt bra och många säger att den är de, så har rätt höga förväntningar.
Den börjar kl:21.15 och är 2,5h lång så lär ju vara hem vid 12 nån gång ikväll :P hoppas man orkar kliva upp imon till skolan...

Men nu ska ja gå och göra mig i ordning man måste vara fin när man ska på bio, man vet aldrig vem man kan få syn på ;) hihi..

Ha de bra. Skriver imorgon, Pusss sovgott ;p ♥



Mina babes första dagen i skolan! <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Men jag vet , hahahahahahaaa:D

2008-08-25 @ 18:34:08
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/
Postat av: Mia

Men jag vet , hahahahahahaaa:D

2008-08-25 @ 18:34:20
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0