Flummbarnen ;p

Har lite brottom nu så hinner inte skriva så utförligt ;p

Igår så sov jag och Mia hos Elin. Det var skit roligt! Vi flummade på som vanligt, sen kom vi på att vi skulle hitta på en dans, så de gjorde vi. Haha. Den vart typ as grym! När vi hade gått igenom den några gånger, så gick vi ut och satt på altanen, där satt vi och flummade på lite extra. Sen när vi gick in igen, satte vi oss i soffan och kollade på Herkules, haha as bra film, kunde typ dem flesta replikerna och låt texterna ;P hahahah.
När filmen var slut, smög vi upp och borstade tänderna och kvälls-kissade. Sen la vi oss i våra sänger och hade lite underliga samtalsämnen ;) Haha. Elin somnade vid halv 3, kvart i 3. Medans jag och Mia sov halv 4. Hade iaf en skit trevlig kväll flickor! ;) <3

Vi vaknade vid 10 idag. Då gick vi och käkade frukost och sen begav sig jag och Mia hem för att göra oss i ordning för staden. Elin åkte in med sin bror och gick med han ett tag, och jag åkte in med Mia klockan 12, vi köpte lite presenter och stuff. När vi hade gått på stan till ungefär halv 2 så bestämmde vi oss för att gå och fika. Det blev på Åhléns fiket, mycket gott var de. Vi satt där och vilade ut lite till klockan halv 3 ungefär, då gick vi en till sväng på stan och väntade på att mamma skulle sluta jobba. 

Nu ska jag göra mig i ordning för staden, igen. Ska in med mina små söta tjejor och umgås lite (:  

See ya later aligator! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0