IKEA

Idag har ja varit i haparande med mor och gått runt på Ikea. Vi kom fram vid ungefär 4 tiden. Vi gick en bit sen kände jag hur de började kurrrrra i magen så vi satte oss på ikea resturangen och käkade lite mat. Jag tog kött och pommes frites ;P När vi hade käkat klart fortsatte vi den långa vandringen. Jag köpte en jätte stor tavla, ett skåp och lite andra småprylar. När vi var klara på ikea åkte vi en sväng på skopunkten, där köpte jag 2 par stövlar :) Kanske lite onödigt men wtf! :P Efter att vi varit på skopunkten gick vi in på Candy world och köpte lite smått&gott. Sedan åkte vi hem helt enkelt, vid halv 7 tiden. :p

Så fort vi kom hem började jag och montera ihop skåpet och sedan kom den stora utmaningentavlan . Det tog seriöst ungefär 2h för mig och mamma att få ihop den :S Men det var de värt, blev jätte fint ;)

Detta mönter var de på tavlan, och den var 2m lång och 1.40m bred :P

 
Men iaf efter "arbetet" käkade jag lite godis och såg film. Men nu är de dags att krypa ner och sova en stund. Imorgon bär de av till Kiruna. Vet inte om ja är så sugen på att åka nånstans nu när de är så kort tid kvar av lovet. Men det blir säkert bra :) Vi får de om jag skriver nånting när ja är borta men annars skriver jag när jag kommer hem :P

SOV GOTT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0