Onsdag

På morgonen i skolan hade vi idrott, var jätte trött och då skulle vi såklart ha längdhopp och 60m. Men de gick vell rätt hyfsat bra ändå. Efter idrotten var de so i 65min, sen sv, eng, och sist elevens val. Fast vi gick bara igenom lite grejs där sen så fick vi sluta.Jäääävligt skönt!
Efter skolan gick ja hem och la mig i sängen och vilade ett tag, sen åkte jag med mamma och handlade. Haha ja hatar när dem från Telenor står där vid kassorna på Maxi. Dem ropar alltid på en om man bara går förbi typ eller om man bara säger typ, nej tack, då börjar dem bara -jo men kom här så ska du få se, typ :P haha tycker de är sjukt jobbigt!

Efter vi hade handlat for vi hem och käkade pannkaka. Och sen gick ja en sväng till Elin :)
Vi satt typ bara och snackade medans vi lyssnade på lite musik och sen så käkade vi scones med hennes familj, det var riktigt mumsigt! ;) Kom nyss hem från hon och nu ska ja sätta mig framför tv:n och käka lite vindruvor och se klart en film som jag och morsan började se i måndags.
Sweet dreams! <333333


-This is the way you left me, I'm not pretending,
No hope, no love, no glory, No happy ending.

  This is the way that we love, Like its forever,
   Then live the rest of our life, But not together ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0