Sleeping time.

Nu är det snart dags att gå och sova, är fan as trött!
Blev ingen bio som ni kanske märker. Mattias ångrade sig, för han tyckte de skulle bli försent att komma hem typ 12, för han ska också till skolan imon. Men iaf får bli en annan gång, men hade gärna velat dra idag.Jag har ju mina orsaker. ;)
Men eftersom att de inte blev nå bio så for jag och Mia till Elin istället, vi gick ut och promenerade i regnet. Hahah, vi gick till Coop och sedan tillbaka. Jag och Mia skrämmde Elin på vägen hem, det var skit lajbans ;) Eller hur Elin? ;) Hihi.

Annars har de inte hänt så mkt mer ikväll. Imorgon är de ju då skola igen, och den längsta dagen såklart! Slutar fan 5 i 4 :S Kommer typ dööööö...
Jajja ni lär vell se om ja bloggar nå mer ;P

Men nu är de sovadags ;) Sov sött mina små griskultingar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte kul, jag örja typ lipa din jävla fitta:P

2008-08-26 @ 07:27:09
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0