stan idag igen :p

Go´Morgon !

Har just vaknat, ska börja göra mig i ordning strax. Ska nämligen in på stan snart.
Han aldrig skriva igår, de var lite stressigt men kan skriva lite snabbt nu vad som hände ;)

Var i skolan från 8 till 20 i 2 . Var en rätt chill dag, förutom 70minuters passet i So vi hade på morgonen.
Efter skolan åkte jag och Elin in till stan med hennes föräldrar. Haha när vi stod och väntade på dem så kom Ture (våran lärare) och frågade om vi hade skjuts, för annars skulle vi få åka med han . haha lite creepy nästan :P
På stan gick vi iaf runt och kikade lite, sen kom även Mia in med sin morsa, så vi gick med hon sen också.
Vi for hem med Mias morsa ungefär 5, så när vi kom hem blev de himla stressigt, var tvungen att duscha och göra oss i ordning. Vi hade bokat bord på Steakhouse klockan 7. Men vi hann i god tid.
Det var jätte mysigt där när vi kom, har aldrig varit där förut och maten var helt GUDOMLIGT GOD! Det var som att tugga på en bit moln.

När vi käkat klart och betalt gick vi lite på stan sen tog vi bussen till Elin. Hon skulle hämta lite grejer till sin mormor, sen skulle vi till Mia och chilla lite . Vi var där till typ 10 sen åkte vi hem åt varsitt håll :P

Nu måste ja gå och fixa mig lite, får se om ja skriver ikväll, ska troligen sova hos Elin idag :D
Have a nice day!♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag vet, grym låt :D

2008-08-30 @ 10:41:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

ja jag vet, OTH är bäst

2008-09-01 @ 20:31:56
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0