trevligt,trevligt!

Igår åkte jag och mamma till Avan. Var tvungen att vakna klockan 8 för ja var tvungen att duscha och sedan locka håret, och de tar ju sin lilla tid :P Vi kom iväg vid 1-2 tiden. När vi kom fram förde vi in alla saker i huset som vi skulle bo i, Mias fasters hus. Efter det gick vi ut i de fina vädret och tog en runda på marknaden där. Hittade inget men det var rätt tevligt ändå. Klockan 4 var det en teater som vi skulle gå och se, den var rätt skojig ;p haha..

Teatern var i 1h, så klockan 5 gick vi hem och de som ville basta fick göra de och de andra gjorde maten under tiden, jag orkade dock inte basta eftersom jag hade fixat håret hela morgonen :p Vi käkade grillat kött och potatisgratäng, det var jätte smarrrigt :) Efter maten satt vi och pratade ett tag sen gick vi ut och tände en eld och satt där och hade de trevligt. Det både kom och gick folk lite här och var. Sen vid 11 gick vi till ett annat hus där de var dans och levande musik :p Det var proppat med folk och jag tror nog jag var den ända nyktra där :p Det hade vell sina för och nackdelar! Jag är ju dock inte så bra på att dansa heller men de blev en dans med Mattias :P haha tror nog de var till den svängigaste låten också. Vi var där till klockan 2 på natten sen begav vi hos hem till Mias faster igen.Det var skit kallt ute, tror fan de var 3 grader och jag gick där med legings och en tunika,brrrr så kallt de var!  Sen när vi kom hem satt vi och käkade lite chips och jag lyssnade på alla fulla :P Det blev att vi gick och la oss vid 4 tiden. Hade de iaf trevligt, men de är skönt att få vara hemma igen och sova i sin egna säng :)

Vi vaknade idag klockan 12 och då gick vi ner till köket och gjorde oss lite frulle. Vi packade och for kring 2 tiden. Vi åkte direkt och handlade lite mat, jag köpte piroger till middag :p Efter maten gick jag till Elin, vi satt och snackade ett tag sen gick vi till Statoil och köpte Ben and Jerry glass, den var ganska god men man blev rätt fort less på den. Jag åkte hem klockan 10 och då satte sig jag och mamma framför TV:n och såg Systrar i jeans filmen. Den var bra :) Nu hade ja tänkt lägga mig och titta lite gamla One Tree Hill avsnitt, det var ett tag sen.

Puss, sov sött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0