BACK IN BUSINESS! ;)

Det är många som har klagat på att ja inte har bloggat nu på AS länge, vilket är väldigt sant, var drygt 2 veckor sen. Men jag har haft fullt upp i skolan nu när det är dags för lärarna att sätta betyg och massa så måste man lämna in massa shit och göra prov osv. Har även inte haft tid för Sua har bott hos mig i lite mer än en vecka så då har ja slamsat massa med henne och då finns ej tid för bloggen :P

Idag var skolan riktigt chill iaf, hade först bild, där satt vi bara och ritade och pratade osv, sen hade vi svenska, då såg vi Hancock och den fick vi även se under spanskan, sen var det hk, då bakade vi knäck, sen hade vi matte då satt vi också bara och pratade och sist hade vi engelska då började vi se Indiana Jones.
Efter skolan har ja bara varit hemma och plockat ihop lite på mitt rum, nu är det bara dammsuga kvar.
Jag och mamma var även och hämtade ett packet från cdon, hade beställt några filmer osv.
Har precis tagit mig ett lång varmt bad, det är så fruktansvärt kallt i våran lägenhet...

Imorgon i skolan ska jag och Mia sitta i fiket till 1 sen har vi idrott och efter det kanske vi får sluta istället för att gå till 5 i 4 :D det skulle inte sitta helt fel nu, är verkligen sååååå less på skolan just nu!
Sen kommer ju även mormor och morfar troligen imorgon så då ska man vara lite social med dem också, det kan bli trevligt de ;) Men nu ska jag ta och dammsuga och sen ska ja lägga mig och se lite vänner.


......Peace out! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0