Juldagen

Julafton igår var riktigt mys, dagen gick riktigt fort, ovanligt fort faktiskt. Julafton brukar vara seg som bara den tills man får julklapparna :) . Jag fick pengar, presentkort, parfym, filmer, böcker, desperate housewives s.2, sockar, legings och lite andra små prylar. Jag tjänade faktiskt ihop jäkligt mycket pengar och det sorgliga nu är att jag ska åka och köpa en kamera för de :/. men det behövs verkligen så antar att jag kommer bli pank igen :( :P
Men nu ska jag gå och göra mig i ordning ha en bra dag ;)<3
puss


Kommentarer
Postat av: Viktoria

men det är ju alltid bra med en kamera;) du hinner spara ihop pengar sen! saknar dig<3

2008-12-25 @ 15:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0