julgran

Nu har vi fått upp julgranen och pyntat den, vi hade ju våra små bråk och sånt men det är sånt man får tåla :P
Den vart ju inte världens finaste men vi ska och köpa lite mer kulor och hänga upp imorgon. Satte även under julklapparna och jag insåg att jag har typ inga julklappar där under :S, alla är fan till mormor och morfar.. Känns lite trist för jag tycker det är barnen som ska ha mest :P Aja jag har ju iofs inte fått mina från farmor, farfar, mattias, pappa och mina kusiner :P haha det kanske vart ganska mkt nu när jag ser, hehe (A)

Öppnade idag miina julklappar från Elin och Mia, fick pengar av båda två och sen en bok jag önskat mig av Mia som heter 101 saker du bör kunna ;D haha den är så grym , står typ allt mellan himel och jord t.ex hur man byter blöjor, hur man simmar, hur man steker pannkakor osv ;) står även hur man klär en julgran och det fick vi stor användning för idag ;) Tack mina darlings <3333

Nu tänker jag kolla de 2 sista avsnitten av vänner sen kanske jag slår på en film och myser på :)
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0