Lördag

Idag vaknade jag halv 9 av att mormor och morfar skulle åka, så då sa jag hejdå till dem och eftersom att jag itne kunde somna om efter det så hoppade jag i duschen. Jag måste säga att det känns faktiskt lite tomt här utan dem, dem har ju trots allt bott här i drygt 2 veckor, men åker ju till Kiruna på tisdag så jag får hälsa på dem när jag är där.
När jag hade duschat och gjort mig i ordning for jag till farmor och farfar för att träffa pappa, dem åker hem imorgon så det var sista gången för det här året. Var där till 1 ungefär sen ringde jag mamma och bad henne hämta mig. Då åkte vi en sväng på stan, hittade mig en kjol, skjorta, och en mössa faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle köpa mig en mössa men så blev de ;) Vi var på stan till ungefär 3. Sen åkte vi hem och nu har jag duschat igen och ska strax fixa mig, ska nämligen ut och käka på Steakhouse med mamma, Mattias och Mia. Är så sjukt trött på julmat så vi tänkte att vi skulle unna oss nånting smaskigt ;D Men nu ska jag kila:) ha de bäst pussar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0