m å n d a g, 1/12-09

Idag är det första december och det är endast 24 dagar kvar till jul! :D Känner verkligen julstämningen nu, sitter och käkar knäck och dricker julmust, samtidigt är det julpynt runt omkring mig i rummet. 
Skolan var softisch idag, hade bild, sv, sp, hk, no och engelska. Slutade 10 över 3.
Jan våran syo har även börjat fråga alla vad de vill gå för gymnasie och det är nästan bara jag kvar nu. Fan vilken press jag känner, kommer säkert få prata med honom imorgon... satt typ och hyperventilerade i klassrummet medans han tog ut folk och snackade. Haha Mia förlåt om du vart lite irriterad på mig men jag var verkligen nervös, det lär vara likadant imorgon ska du se ;).. glöm inte att vi ska vara i fiket då :P
Annars idag hade jag inte tänkt göra nånting, typ bara käka, handla och sist men inte minst CHILLA! ;D
Är jätte trött, sov inte allt för bra inatt, det slog mig att om drygt 6-7 månader så kommer klassen splittras och det är så himla trist. Fatta många man kommer tappa kontakten med, det skrämmer verkligen mig! Iofs träffar man ju nya kompisar, men ändå det känns jäkligt tråkigt + att jag är inte så bra på att börja kommunicera med andra så jag lär vell förbli ensam :P haha nä men det kommer nog gå bra. Aja ska inte tjata bort all tid nu :P Skriver säkert senare under dagen.
Puss!

Jag och Mia satt och snackade lite under bildlektionen...

N: Alltså vem döper sitt band till Kizz?!?! ;o
M: Haha men det betyder ju puss/kyss :P
N: Oj! det tänkte jag inte på. Jag tänkte att det var de svenska ordet, K I S S ;D hahahaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0