Merry x-mas!

Jaha, då var det jul :) Denna dag kommer bestå av väntan, mat, kalle anka, väntan, familjen och JULKLAPPAR !
Har ingen aning om vad jag kommer få i julklapp men..... All i want for christmas is you! ;)
Kommer nog inte heller vara uppe hela kvällen som ja sa, känner att jag börjar bli lite trött nu och då om ja sover så dröjer det inte länge förren de är dags :), På morgonen har jag fått lov av Sua att öppna hennes paket, för man ska alltid få öppna ett paket på morgonen så man vet vad man har att längta till ;) Hon skulle troligen öppna mitt på morgonen också så det blir ju nice ;P
Har inte så mkt mer att säga just nu känner verkligen inte att det är jul, men det kan vara för att vi har firat jul varje år i Kiruna förutom förrförra året då vi firade i huset. Och det var ju inte exakt den bästa jul jag varit med om måste jag säga..
Aja nån gång ska de väl vara misslyckat ?

Men nu ska jag sitta och chatta lite, om nån rolig är inne. Annars lär det bli sängen snart för min del.
Ha en fantastiska bra jul och hoppas ni varit snälla i år så ni får allt ni önskat er ;) godnatt<3


G O D  J U L ! < 3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0