One day left! :D

Asså seriöst det är bara en dag kvar till JULAFTON! Det tråkiga är att jag har ännu inte fått nån julstämning.. Vet inte vad jag ska göra för att få det :P haha aja det kanske känns bättre IMORGON! ;D
Idag ska jag träffa Sua och byta julklappar med henne, senare efter maten ska jag till farmor och farfar för att träffa pappa och byta julklappar där också :) Sen ska jag vara hemma och ligga vaken hela natten. Det är en tradition jag och Mattias brukar ha innan julafton men eftersom att han inte är här så får jag göra det själv... Jag har till och med köpt dextrosol så att jag ska orka med natten ;) hahah.
Egentligen är våran "traditon" att vi ligger och sover och ungefär vid 4 tiden på morgonen kommer Mattias och väcker mig för att han inte kan sova och då tvingas jag ligga och hålla han sällskap så då brukar vi se film och sånt stuff, riktigt trevligt faktiskt, förutom just när han väckt mig då är jag inte allt för glad :P haha

Så så ser min dag ut, skriver kanske inatt ;) pussar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0