söndag

Idag har ja typ inte gjort ett skvatt. Vaknade vid 11 och då såg ja några avsnitt desperate housewives. Sen började jag plocka ihop lite på mitt rum, efter det åkte jag med mamma till storheden och kikade runt lite och sen när vi handlat for vi hem. Då käkade vi och såg ett avsnitt lost och nu sitter jag här och ska snart ta och dammsuga mitt rum...
Som ni märker har denna dag varit helt bort blåst och ikväll kommer inte heller hända nåt spc ska bara ligga hemma och kolla lite mer desperate housewives.

Eftersom att det inte hänt nå mer så orkar jag inte skriva så mkt :p skriver imorgon istället, då är ja kanske på lite bättre blogghumör :)
Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0