tisdag

Idag har varit en lång dag känns det som. Först skola till 15 i 4, fast jag var i fiket från 8 till ungefär 1, sen hade jag idrott, spanska och so. Imorgon är det basket turnering i skolan, men jag ska inte vara med. Vill för det första inte göra bort mig + att då kan ja träna till no-provet som är på fredag. Vi har även ett matte- och spanska-prov som väntar innan jul. Sen ska även bilderna in och reflektionen till det... Jaa, man har ganska fullt upp.
Har just kommit hem från badet. Har varit och simmat med morsan, det blev bara 20 längder för det var så mkt folk så det gick knappt att röra sig.  Nu hade jag tänkt att bara slå på en bra film och sedan blir det sova, har fått jätte ont i huvudet också :/ ,... Nu ska jag gå och packa upp badkläderna,

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha ja vi garvade ganksa mycket <3

(;

2008-12-02 @ 21:29:41
URL: http://miahkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0