God morgon ;)

Bloggen har dampat lite igår så de gick inte att skriva nå, men enda spc som hände igår som är värt att skriva om var att Sua hade fest. Det var mkt trevligt :D Vi var ínte så många där, men de gjorde inget,mer gottgott till hos liksom ;D Hon fick present kort på hm av mig och Mia, samma av Ida och av Tina och Lisa fick hon en t-shirt,en grå tubkjol och en svart&vit randig känning, det var mkt fint :) Sen såg vi film, sen var vi ute ett tag och sen såg vi en till film :P Tyvär så fick Mia magsjuka så hon kunde inte komma :(


Idag vaknade jag för inte så länge sen av att mamma kom in och skrek - UPP NU KLOCKAN ÄR 1, DET ÄR JU SNART KVÄLL IGEN!  haha hon lät inte så sur kanske ;P men jag brukar överdriva lite (A)
Senare under dagen blir de att åka och hanlda lite, sen käka och sen får vi se :P

Nää nu ska jag gå och käka lite frunch sen blir de en dusch :P haha, vi hörs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0