Sömning, men kan inte sova!

Nu sitter man här ännu en natt, rätt trött men kan ändå inte sova :P haha

Idag har jag varit med Mia den mesta tiden, vi har sett film, vart på starre, promenerat lite och sen sett ännu en till film, Dude wheres my car. Sjukt rolig alltså!
Imorgon har vi bestämmt att vi ska dra in till stan också och kika runt lite. Och för ungefär 5min sen bestämmde vi att vi ska åka till USA nån dag också :D haha .. Vi har våra små planer, t.ex så har vi också tänkt ta över världen nån dag, men det för bli längre in i framtiden ;D
Nu ska jag snart lägga mig och försöka sova, man måste ju ändå upp hyfsat tidigt imon :S :P
Drööööm Sööööt! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Ta över världen gör vi väl på tors, eller vad tycker du ? ;]

2008-07-15 @ 02:01:31
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/
Postat av: Mia

btw fin sidan blev((; måste ju skriva tbx!!

2008-07-15 @ 17:50:17
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0