Sömntuta ;p

Halloj!
Idag vaknade jag kring 1 tiden som vanligt, fattar inte varför jag sover så länge, går ju inte och lägger mig så jätte sent ändå :/ ajja det är ju lov så ;P Vid 2 tiden kom Sua förbi, vi gick till ica maxi. Där köpte vi lite kakor m.m som vi skulle ta med ner till stranden. Efter maten gick vi då och badade, det var faktiskt rätt varmt :) Vi gick hem igen vid 8 tiden. Då for vi hem till mig och jag fixade Suas blogg. Sen vid 10 ringde vi Lisa och Tina och bad dem komma förbi en sväng. Vi for till Statoil och kollade lägget där ;p Vi såg lite folk och sen kom även Eve. När klockan var ungefär 10 i 11 åkte Tina och Lisa iväg, men jag och Sua stannade till 11 ;D hehe....  Då hämtade Sua sina grejer hos mig och jag följde henne hem en bit.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska se Scrubs eller Famiy guy  ?  Det blir nog Scrubs ;D

Imorgon ska jag försöka vakna halv 11, sen ska jag iväg till Sua och bada :)

See yaa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0