Idag bär de av! :)

Idag åker man till Malmö, ska bli skönt att vara borta ett tag och komma till nya shopping ställen ;)
Tåget avgår kl 21.10, så tyvär missar man matchen Sverige-Ryssland :(
Jag kommer troligen inte blogga nå när jag är där borta, inte för att jag har bloggat på ett bra tag ändå, men har inte haft tid (A) Jag blir borta till den 3:e juli , lääängggeee! :P Efter jag varit i Malmö i drygt en vecka ska jag till pappa i Linköping en vecka och sen tar jag flyget hem igen.
Men nu finns det inte så mkt mer att berätta, får uppdatera sen när jag kommer hem om vad som hänt ;)

Puss ha de bra! ♥

Jag ska försöka bli mkt bättre på att blogga när jag kommer hem ;D

Kommentarer
Postat av: Simon

Idag kommer du. vi hämtar er på stationen kl 16.00

hoppas det är kul på tåget.

2008-06-19 @ 11:42:42
Postat av: Mia

Kommer att sakna dig älsk<3

2008-06-23 @ 19:10:50
URL: http://hangasjarvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0