Helg :P

Det var ett tag sen man skrev nu men har varit rätt upptagen hela helgen.

FREDAG: På fredag var det mattias 20års fest så, hela dagen fick vi vara pch göra ordning i lokalen. Jag och min kusin viktoria han också gå på stan en sväng, vi käkade lite mjukglass och gick runt i nåra affärer, sen åkte vi hem med mattias och mia. När vi kom hem började vi göra oss fina och sen klockan 6 gick vi till lokalen och väntade på resten. De kom vi 7 tiden. Det var jag,vickan,emil,mattias,jonas,mia, mias bror och hennes mamma,lasse,sussie och siv :P Vi hade de jätte trevligt, vi åt jätte god mat och tårtan var helt gudomlig. Sen när de äldre hade druckit en hel del så var de dans och vi hade även en musik tävling, haha inte min starka sida, men de var mest frågor för de äldre :P Det var inte allt för kul när alla blev super fulla så jag och vickan gick ut och satt, men såklart så kommer ju mattias jonas och mias brorsa och ska hålla på så vi sitter där och skrattar ett tag åt dem sen gick vi in till resten och sen dansade även jag lite med mattias ;P hahaha såg nog inte allt för fint ut! ;) Orkar inte skriva hela kvällen men det hände massa kul iaf :D haaha

LÖRDAG:
På lördag var alla bakfulla,så det blev en rätt chill dag, vi satt mest och spelade GH3 sen på kvällen grillade vi och bara tog de lungt. Vi skulle egentligen ha gått på marknaden då på dagen men det blev stan istället :P hittade inget, men det var nog lika bra, har inte så mkt pengar precis :P Vi somnade rätt tidigt, alla var så himla trötta från fredagen. Annars hände de inte så mkt mer...

Nu måste jag gå och plocka ihop lite i mitt rum sen blir det kanske att vara med nån :) ..
Love ya all ;) Pussss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0