Steka på stranden ;)

I skolan idag hade vi fotboll, vi spelade först mot 7a, det blev 3-3. Nästa match skulle vara mot 9a:2 men dem kom aldrig så vi vann vell typ den matchen antar jag , jag spelade iaf ingenting den första matchen, var inte på humör för fotboll :P Vi slutade halv 12. Efter skolan cyklade elin och jag till mig för jag skulle byta om till bikini, sen for vi till starre och köpte lite godis till stranden. Vi cyklade sen vidare till elin för då skulle hon också byta om. När vi båda var ombytta gick vi till stranden med saft i handen ;) hihi .. På stranden var det stek hett! Vi låg och solade i drygt en halv timma sen kom lisa och sua också :) Vi låg på stranden till 3 nån gång sen kom mamma och hämtade mig hos elin, vi åkte och hanlade och nu sitter jag och väntar på maten. Ska äta typ älgskav och mos :P ingen höjdare direkt.

Lite bilder från dagen! :)

 Lisa , Elin på stranden.   Den magiska pinnen ;P

                     



Nu är det mat dags, kanske skriver ikväll ;)
Pusssss♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha där ligger jag och sover ;)

2008-06-03 @ 18:08:20
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/
Postat av: ewelina

hoppas du får en bra vecka :)

2008-06-03 @ 21:26:35
URL: http://ewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0