Bränd! :P

Nu sitter man här igen, solbränd i ansiktet och inte ett dugg brun :( ..  Haha

I skolan idag hade vi brännbollstunering, ganska kul , men det var stek hett ute och det ska ju tydligen bli ännu varmare imorgon, på SKOLAVLUTNINGEN! . Kan verkligen inte fatta att man går ut 8:an imon, helt fuckin crazy! ;P

Efter skolan gick jag hem i den skinande solen. När jag väl var hemma satte jag mig framför tv med ett glas Loka i handen, sen kom även tina förbi. Hon hade blivit utelåst :P Vi spelade lite GH3, tittade tv, satt och snacka lite.
Hon gick hem kring 3. Sen när mamma kom hem käkade vi plättar och efter det for vi och handlade klart till festen på fredag :) På kvällen gick jag till mia och vi gick sen till elin för vi skulle först åka och handla lite mat och sånt till imorgon, men vi kom fram till att vi gör det imorgon. Så istället gick vi till mia för vi skulle slinga hennes hår men han inte göra klart allt så hennes mamma fick göra det. Nu har jag nyss duschat och ska skura och dammsuga nu.. Mamma vart inte så nöjd när jag gjorde det i måndags :P hihi (A) Nä men nu är det bara att man sätter igång.
Peace out! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0