Plugg,plugg,plugg.. Tar det aldrig slut? :S

Tjosan!
Kom just hem från skolan, ganska chill dag,hade matte slöjd no so eng och idrott. Han göra klart mina shorts oxo på slöjden,dem vart inte så fina men dem går att använda :P haha
På NO:n hade vi sex och samlevnad, vi såg en riktigt bra film ;D hahaha

Idag är det plugg som gäller... Måste renskriva boken om mig själv i svenskan och sen måste jag hitta massa bilder på mig när jag var liten som ja kan klista in... Usch!
MEN SEN... då kan jag bara ta´t de lungt och mysa ;P Halleluja! hihih

Snart är det ju skolavslutning oxo bara 10 dagar kvar med helg :D
Vet fortfarande inte riktigt vad ja ska ha för skor och sånt skit men man får ta en sak i taget :)

Nä nu ska ja börja skriva :(
Pusshej leverpastej ♥


Kommentarer
Postat av: susanna

jag vann en tävling så det är inte jag som har gjort den tyvärr.

2008-05-26 @ 18:52:10
URL: http://laureate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0