L ö r d a g !

Hejsan!

Idag vaknade jag klockan 8, var inte så jätte trött eftersom att jag sov nån timme igår på dan.  Mamma skjusade in mig och mattias på stan vid 10, han skulle leta ett par skor och sen skulle vi och fika med kusinerna. Vi gick nåra varv på stan och sen halv 2 for vi hem. Direkt när jag kom hem åkte jag och mamma till biltema för det var typ en bilutställning med gammla och coola bilar :) Jag tittade inte så mycket på bilarna, det kryllade liksom med snyggingar där, men jag såg många snygga bilar också ;D
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska göra lite rapportskrivning eller städa eller gå ut och sitta på balkongen ett tag.. Hmm svårt val!
Ikväll blir det iaf att grilla,första gången i sommar och sen ska jag vara med sua..
Tänkte också gå och ta första doppet idag, men min bror banga ur :/ typiskt! Kanske blir imon istället då :)

Tjingeling ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror de blev balkongen ;)

2008-05-31 @ 16:59:03
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0