Ont i fötterna!

tja!
Idag har det varit operation dagsverket, jag tjänade ihop mina pengar hemma. Jag städade mitt rum :P haha

Vaknade halv 7 idag, sen gick jag och duschade och gjorde mig i ordning.
Klockan 10 åkte jag och elin in till stan. Vi gick flera varv runt i olika affärer och sen tog vi en paus och fikade på Mat och Prat :) När vi sen fortsatte gå runt, hade de börjat bli mkt folk , det är ganska jobbigt.
Sen ringde min bror oxo , han skulle och käka lunch på korvgubben så jag och elin gick dit och satt och pratade lite.
Sen gick vi vidare.. Elin köpte till slut en klänning och ett par örhängen , jag köpte ingenting :(
Vi åkte hem vi 1 tiden. När jag kom hem började jag städa mitt rum.. Han bara dammtorka bohyllan , sen ringde mamma och sa att vi skulle åka in på stan och titta på skor..
Vi kom in vid 4, vi gick på typ alla skoaffärer men till slut hittade jag ett par svarta Vans på Zotano :) Yippie!
Träffade elin på stan oxo, med sin mamma och syrra...
Vi gick ett tag till sen gav vi upp och for hem. Räknade ut att jag varit 6h på stan idag och det känns verkligen i mina fötter :P haha

Nu ska jag iaf göra en hel So rapport om Buddhismen :S
See Yaa!  Pusssss♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jocke var också me ;)

2008-05-28 @ 21:45:50
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0