hemma, efter en lång dag!

Nu har jag kommit hem från skolan, vi slutade tidigare idag (vanligt slutar vi 5 i 4) men jag, Mia och Tina tänkte först stanna kvar i skolan och ha bild men då virrade vi runt och letade nån lärare som kunde låsa upp där, men alla hade såklart åkt hem.. + att när vi kom utanför mig stog vi typ i 20min och snackade om massa grejs, hehe!
Imorse när jag vaknade var jag jätte pigg och kände mig verkligen utvilad, men så fort jag kom till skolan blev jag fan trött igen, nåt konstigt i luften eller så är det bara för att det är så mörkt när man går till skolan :P haha på tal om ingenting ?

Hahahahah, idag på syslöjden så satt jag, Mia och Elin i ett litet rum i slöjdsalen och virkade, i en lite ranglig soffa
Först när Mia satte sig så kände man hur det knakade till sen samma när jag satte mig ner, men Elin liksom dunstade ner och då kände man hur den knäckte till, så då böjde vi oss fram och gungade lite på den och vips så var arslet i golvet! Haha fyfan va vi garvade, vi hade även lite skuldkänslor för att vi tog sönder den så vi fick typ psykfall där inne och sprang runt - VAD SKA VI GÖRA?? haha vi försökte till och med laga den men när vi insåg att det inte gick så var det bara att ta mod och säga till Eva-Britt (slöjdlärare), hon vart ju inte så värst glad men wtf det var ju fan inte meningen + att vi fick oss ett gott skratt... det går inte att förklara så bra hur detta hände och såg ut, men det var bara att vi helt plötsligt låg på golvet och ASGARVADE!!! xD

En fin bild på vårat lilla mästerverk



Men nog om det nu, nu ska jag ta och fixa mig lite korv och potatis sen ska jag bara vara hemma och chilla framför datan tror jag nog, blir nog att ja skriver lite senare, man vet aldrig ;)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHAHA , fan vad duktiga vi är..:D

2008-11-18 @ 16:59:24
URL: http://miahkalla.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHA jag dör

2008-11-18 @ 17:02:07
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ajsing att den gick sönder då! hehe

2008-11-18 @ 17:06:17
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, ojdå! :)

2008-11-18 @ 18:00:09
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0