lite kortfattat

Har just kollat idol, har faktiskt ingen aning om vem som åker ut, men hoppas typ johan eller alice faktiskt, tyckte inte dem var så himla bra idag. Men det kan ju sluta hur som helst.
Efter maten tog jag och Mia en snabb promenad till storheden för att köpa hem oss lite göttans, det blev choklad och loka, Mmmmmm.....Hade ju även lovat att ja skulle lägga in lite bilder, men hittar inte min mobil sladd och jag orkar inte stöka runt i mitt rum just nu, får ta det imorgon :) Annars ikväll händer inte så mkt ska se idol utröstningen och sedan blir det kanske nån film, sen SOVA! Längtar typ till det :P haha. Men skriver imorgon och lägger in bilder, have a nice night ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0