nyvaken..

Har precis vaknat och jag kan inte fatta att det är söndag igen! :O Veckorna går grymt fort och speciellt helgerna.. Usch! Idag är planen att städa lite i mitt rum, sen tror jag att ja bara ska vara hemma och se film och gotta mig i allt godis ;D
Har ett väldigt stort sug av att köpa julsaker konstigt nog, det blir så himla mysigt sen när man tar fram alla tomtar och julstjänor osv. Tror kanske ja ska ta mig en promenad till storheden sen, om ja orkar :P Aja, städa är iaf nummer 1 på listan sen får vi se vad som händer... och fötter.

Nu ska jag ta och göra mig en macka sen är det bara att börja jobba ;)


Puss!


Kommentarer
Postat av: ida

jag känner längtar också otroligt mycket till julklapps inköpen =) så mysig stämming.

2008-11-16 @ 11:32:58
URL: http://idachristensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0