TiSDaG

Skolan var riktigt chill idag, skrev bara klart några paper till rapporten sen slutade vi 11, eller då var det lunch sen drog jag, Tina och Ida hem till Ida och fixade lite till vår redovising, kommer säkert bli bra. Gick hem därifrån typ 1-2 eller vad den nu var.. Då har ja fixat mat och sen bara kollat några avsnitt vänner.
Är såå himla trött, somnade vid halv 2 inatt, låg och kollade Greys anatomy och sen kunde jag inte sova för är fullmåne.
Vet att det låter sjukt liksom wtf kan man inte sova bara för att det är fullmåne? :O men så är det faktiskt i mitt fall, jag är ingen varulv eller så bara så ni vet ;) hihi,.. Har helt enkelt bara problem :P
Nu ska jag snart ringa och kolla med nån om de vill med på en promenad lite senare, sen ska jag sova tidigt inatt, får se om det blir nån sömn, ser att det är fullmåne idag också ;)


och Tina, Jag tänker INTE säga det där!! ;D okej? :P

Kommentarer
Postat av: Tina

Yees you are ;)

2008-11-12 @ 16:48:51
URL: http://colafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0