En kväll på stan

Hellllu där! ;)

Idag slutade skolan 10 i  2, men stannade kvar lite längre, skulle lyssna på när änglarna Mia och Anna skulle träna till sin jul låt till luciatåget. Det var såååå himla fint, fick fan rysningar och det kom nog t.o.m en tår i ögat ;p Efter att dem tränat så var klockan ungefär kvart över 2 och Mia slutade 20 i 3 , så jag stannade kvar och hade lite NO med gänget, har prov nästa fredag och känner mig lite stressad! Har även matte prov tisdagen efter det, det hjälper inte direkt och sen den 11 är det spanska prov :S fyfan säger jag då bara!!
Efter skolan så drog jag hem och fixade mig några plättar, eller min käre bror fixade åt mig ;P Sen åkte han till Mia och käkade, då satt jag hemma och chillade ett tag och sen tog jag 17.14 bussen in till stan. Skulle möta Mattias och Mia först vid 6 så jag gick till mammas jobb och tog en massage, that felt gooood!
Möte upp M&M sedan i Shopping och sedan började den långa vandringen runt staden gator och affärer :P Vi gick och köpte julklapp till mamma och sedan följde jag med Mattias för att leta julklappar åt Mia.
Efter jag gått med dem mötte jag upp mamma vid ungefär halv 8 kanske. Vi gick då runt och kikade på lite kläder, tog med mig hem lite grejs också. Guud vad jag känner mig pank nu alltså! :S Och jag har ganska många julklappar kvar att köpa... Aja vad gör man inte för sina nära och kära ;)
Nu tänkte jag kolla på vad jag köpt och sedan ska ja poppa lite popcorn och lägga mig och se lite vänner.

Jag och mamma har gjort upp en deal, vi får inte käka nå godis eller sånt tills jul, det här blir alltså min sista dag:P Vi får la se om det funkar ;) hehehe..
Ha en bra kväll puss!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0