7 saker om mig!

Jag blev utmanad av: www.miahkalla.blogg.se

Regler;

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Så här kommer då 7 saker om mig:

1.Jag är LIVRÄDD för Hajar (och utklädda jultomtar som går runt på stan), haha 
2.När jag skrattar låter det som en kärring som fått brödsmulor i halsen.
3.Skulle vilja hoppa bungyjump innan ja dör (lär vell dö av det, i värsta fall..)
4.Min idol är tandfen.
5.Skulle jätte gärna vilja gå gymnasie i Göteborg.
6.Jag skrattar så jag gråter, minst 1 gång om dagen.
7.Jag har fotografiskt minne.

Har dock ingen att utmana för alla jag vet har redan blivit utmandade..

puss<3


Kommentarer
Postat av: Mia

juste jag glömde skriva att jag också ska hoppa bungyjump innan jag dör:d

2008-11-03 @ 19:03:34
URL: http://miahkalla.blogg.se/
Postat av: sua

Haha, jultomtar på stan är ju problematiskt ;)

2008-11-05 @ 15:11:30
URL: http://suua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0