Lördag (:

Vaknade klockan halv 8 imorse, hade ställt klocka för att jag, Sua och Bea skulle åka in till stan och sitta på kulturenshus och plugga lite no och stuff. Blev dock inte så mkt gjort vi satt mest bara där och flummade, sen gick vi på sub & co. och köpte oss varsin kyckling macka, det var mumsigt gott! Efter det gick vi tillbaka till kulturenshus och satt där och chillade till klockan 3 drygt. Då skulle vi ta bussen hem, men vi skulle åka med 9:an och sen när den väl kom så var den proppfull och den bara åkte förbi. Då bestämde vi oss för att ta 1:an/2:an istället. Vi gick runt lite på stan också där emellan.
När jag kom hem gick jag in på min rum, släckte lampan och slängde mig i sängen och lyssnade på musik och tog en liten lur. Hann aldrig riktigt somna, började tänka på gymnasievalet och jag fick ångest! Ringde då Sua och snackade med hon ett bra tag, sen skulle jag käka men ringde upp henne igen efter maten. Vi snackade ett tag sen skulle även hon äta så då ringde hon igen när hon hade käkat. Då när vi snackade med varandra bestämde vi att hon skulle komma hit. När hon kom satt vi och chillade lite sen tog vi en promenad till statoil och köpte varsin Ben & Jerry! Ååå gudomligt gott!!! Haha under tiden vi käkade glass tittade vi ett avsnitt vänner och sedan klockan 8 såg vi stjärnor på is, för Sua ville se Markus. Mellan pauserna och dem gångerna det inte var Markus som åkte så satt vi på mitt rum och sjöng lite gamla goda klassiska disney låter (for example, lejonkungen, djungelboken, bumbibjörnarna, aladdin och många fler) Det blev riktigt bra och vi spelade även in :D haha. Nu har hon precis gått hem och jag ska nu ta och slå mig ner och se en film, sedan blir det nog sova. Vaknade ju så tidigt idag så jag känner mig ganska trött, ska även äta upp min glass ;)
Ha en bra kväll , pusssar! <3

- En helt ny värld, så söt ;) hehe enjoy! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0