What a?? :O

Nu är det fredag, igen! :P Nä men det är förjävla skönt!
Var i skolan till ungefär halv 2, ganska soft dag må jag säga, hade först so, sen eng, spanska, no och matte. Fick tillbaka spanska"provet" också, det gick riktigt bra hade bara 2 fel :D
Men nog pratat om skolan, nu är det ju helg för tusan ;) Har börjat städa på mitt rum, ser faktiskt lite bättre ut än så länge har rätt mkt kvar ändå.. Men det hände en sjukt weird sak när jag höll på att dra fram lådorna under sänge, för sen när jag reste mig upp så såg jag att det var nå rött på golvet, men eftersom att jag hade druckit svartvinbärs saft tidigare så trodde jag ju såklart att de var de. Men ack så fel man kan ha, såg sedan att ja hade ett runt hål i leggingsarna på knät och det bara rinner blod! Men det konstiga är att ja inte kände nåt och det blödde inte lite heller.. Aja jag överlever, men det var mina fina leggings så nu måste jag köpa nya såna också.. blööäää!!
Men nu ska jag åka med mor och handla sen ska jag hem och käka och sedan ikväll blir det idol, ska även försöka hinna städa klart så att man kan börja julpynta imorgon :D yeey me love christmas! <3
Skriver mer sen pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0