Helt slut!

Idag har skolan gått jätte segt! Slutade 5 i 4, långa jävla tisdagar! Efter skolan for jag hem, sen gick jag till Elin. Vi satt först bara och chillade, sen när hennes familj dragit började vi laga mat, kyckling, rösti, vitlöksbröd och sås, fy bubblan så gott det var! Till maten såg vi nya avsnittet av One tree hill, avsnitt 7 säsong 6 :) Riktigt bra.
När vi käkat klart kändes det som att vi skulle spy, hade ätit alldeles för fort och alldeles för mycket! Men det var det värt.
När mamma sen kom och hämtade mig vid 7 tiden nån gång så bestämmde vi oss för att åka och simma.
Simmade 51 längder. De sista 10 längderna var jag alldeles själv i hela bassängen, sen kom det 4 gubbar som också skulle simma :P Har ganska nyss kommit hem därifrån och har ruggigt ont i kroppen nu, så jag ska bara ta det lungt och sen blir det nog att man lägger sig vid halv 10!! ;O


Tjingeling!<3


Kommentarer
Postat av: ERIK

haha okej. jag är också trött ^^

2008-10-21 @ 21:51:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0