lördag, del2

Nu har jag just käkat med familjen, det var nå kött och potatis som severades. Var helt okej :P
Fynda 6 böcker på marknaden idag, Sua köpte också lite böcker. Annars fanns det inte så mkt annat där för min del. Men 6 böcker för 40kr är ändå bra ;) Vi träffade Elin och även Lisa som var där med sin familj.
Vi var inte där så jätte länge, gick igenom allt rätt fort, det var proppat med folk. Mamma kom sedan och hämtade oss. Hon släppte av oss på ica maxi, där köpte jag en hårinpackning och naturgodis. Sua köpte deo,lipsyl och naturgodis. Sen knallade vi hem till mig. Vi kollade om det var någon bra bio som gick, men icke :( Får gå nån annan gång.
Vi slog iaf på en film, blev askungen 2 ;D hahahah. Sen efter det skulle Sua hem och äta och jag likaså. Nu när ja gjort det tror jag bara jag ska sitta och vara lite social med resten av gänget ;P
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0