snark!

Har precis tagit ett långt varmt bad, är så himla kallt här i lägenheten. Det är inge bra på morgonen, för då när man känner hur kallt det är så kryper man ner under täcket igen och sover en stund till :p haha iaf jag..
Jag, Elin och Mia bakade muffins tidigar idag, jag och Mia hann dock inte se hur dem blev, vi var tvungen att dra oss hemåt, får vell se imorgon :) Nu hade jag tänkt att bara sitta här och chatta på msn sen blir det sova, är så himla trött, vet inte riktigt varför eftersom att ja har inte direkt gjort nånting anstängade idag. Antar att man blir tröttare på vintern när det är mörk ute 24-7!
Ähh nog om de nu , ska se vad som är på tv nu. Pussar! ♥


Kommentarer
Postat av: ERIK

okok. igår satt jag framför tven och slappa :P



Allt bra med dej idag? :)

2008-10-21 @ 16:33:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0