ÄNTLIGEN...

.....är ja klar med matten :D Har fan suttit i nästan 3h och räknat..
Jag är nästan ändå lite stolt över mig själv, har nog aldrig pluggat så mkt hemma :P

Nu sitter jag bara och väntar på att Sua ska komma hem från Haparanda (vi har lite prat att ta igen ;P ) , hon har varit på Ikea och Skopunkten och shoppat loss ;) Det är nästan så att ja också vill åka dit igen, hah. Men man kommer aldrig hem tomhänt där ifrån, men iofs så är de inte bästa tillfället för mig att åka dit nu, har typ 30 kronor (A)
Imorgon är de skola som gäller igen, slutar 10 över 3. Då ska jag med Elin och Mia på stan, Elin hade lite grejer hon skulle köpa, jag ska nog bara gå och dregla ;p Efter stan blir de nog bara hem och käka och sen sitta framför tv och myysa.

Nu ska ja gå och göra mig i ordning,   XOXO! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet !

2008-09-14 @ 19:23:37
URL: http://danispecial.blogg.se/
Postat av: erik

danke xD



snygg bakgrund :)

2008-09-14 @ 21:16:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0