Chill-dagar!

Nu är äntligen den värsta dagen i veckan över, den fruktade tisdagen där man går i skola till 5 i 4 :o hah tyckte ändå de gick rätt snabbt. Trodde inte den skulle bli de eftersom att ja hade 2 muntliga läxförhör, no och so. Men klarade ju de galant ;) Så nu är de bara 3 skoldagar kvar...
På idrotten idag hade vi fotboll, det var riktigt kul. Kände mig himla taggad. Jag och Tina stannade t.o.m kvar och spelade lite med vikarien och grabbarna. Det är nästan så att man vill börja spela fotboll igen känns de som, men jag vet inte, får se. Imorgon har vi också fotboll på idrotten, får vell se om de blir lika kul. Sen har vi so, sv, eng och elevens val. Kommer troligen också bli en riktigt chill-dag :) fan va sweet!

Känner mig helt fri idag, för vi har inga läxor som ska vara klara tills imorgon :D .. Sitter just nu och väntar på att Sua ska komma hem från affären så ska vi hitta på nåt skoj. Blir nog också att vi ser idol ikväll. Hade tänkt att ja skulle ta ett långt varmt bad efter de. Kommer bli super härligt. Nu ska jag ta och kolla vad resten av familjen har för sig.



Peace out! <3333333



Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svaR: haha eller hru :D

2008-09-17 @ 12:27:39
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0