disk,disk,disk ;S

Nu är de äntligen fredag imorgon och de betyder helg! :) Känns himla skönt att slippa skolan i nån dag, fast de går ju ändå så himla fort. Den här helgen har ja bestämmt att ja verkligen ska sova ut. Har kännt mig trött hela veckan.
I skolan idag gjorde vi inget spc, hade matte, svenska, spanska, bild och no. När jag kom hem såg jag att ja hade en stor diskhög som väntade.. efter jag hade diskat de så bestämmde jag mig för att baka en kladdkaka till mor när hon skulle komma hem. Och då vart de ju såklart ännu mer disk så då fick ja diska igen... Sen gjorde jag käk och de blev de ännu mer disk. Haha har alltså diskat 3ggr idag och de har inte varit lite disk heller.. Har även fått städa upp efter min stökiga bror som inte gör nåt nyttigt här hemma :P Men nu ska ja inte klaga på han (A) När ja hade gjort klart allt tråkigt så var de bara att sätta igång med spanska glosorna :S Det vart inge bättre... Nu sitter jag iaf här och ska snart hoppa in i duschen och sen se idol.

Jag, Mia och Elin har även diskuterat att när de kommer nån bra artist till sthlm så ska vi ta en liten trip dit och shoppa och bara mysa på ;D Det är bäst ja börjar spara nu säger jag bara! Nää nu ska ja hoppa i duschen ,
see yaa sweetie´s

Btw,, kladdkakan blev utsökt, haha ja äger på att baka kladdis ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

vi kommer ha så kul när vi åker :):)<3

2008-09-18 @ 21:16:51
URL: http://eliiiineliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0