Glass i STORA lass! ;D

Förlåt, för att ja är så himla seg på att blogga. Men idag har ja haft fullt upp..
Var i skolan till halv 3, sen tog jag och Elin bussen in till stan och gick runt där i regnet. Ingen av oss köpte nåt, men de var myys ändå. Vi fick lift hem av morsan halv 4. Vi körde hem Elin sen åkte vi och handlade halstabletter... Har fått skit on i halsen! :S Ajja de är bara att bita ihop och kämpa på. Btw så köpte ja lite Ben and Jerry glass också som medicin till halsen ;) haha.. Yummie!!
När vi kom hem igen käkade vi korv och makaroner, sen körde Mattias mig till Elin. Vi satt och snackade på lite som vanligt, sen kom mamma och hämtade mig, hon hade varit och simmat så hon plockade upp mig. När jag kom hem ännu en gång, tog ja ett långt varmt bad och sen såg ja slutet av Idol som har börjat igen. Får vell se om de blir nån riktig stjärna som vinner i år :P

Nu blir de iaf GLASS , sen ska jag sova lite :) Ha de bäst, ingen protest! ♥

BEN AND JERRY IN MY 



Kommentarer
Postat av: Ida Björck

åh så gott med glass :D

2008-09-05 @ 07:30:52
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0