HEEEEELG! :D

Finally! nu har de äntligen blivit helg, yippie!
Till helgen har ja fullt upp, idag ska ja städa typ hela dan.
Lördag ska jag in till stan vid 2 och möta upp min bror, så ska vi gå på stan och köpa present till min mor som fyller år på onsdag. Sen ska vi och käka på Steakhouse! :) Gottigottgott, säger ja bara. Sen efter de ska vi på bio och se Batman - the dark knight. Verkar sjukt bra.
söndag ska jag baka och göra läxor... Ska även sova jätte länge i helgen, eftersom att de inte blev så mkt sömn förra helgen :P hihi.

Nää nu är de bara sätta igång att städa innan morsan får spel! . .


See yaa dudes ;)


Kommentarer
Postat av: erik

Yeah! xD

2008-09-05 @ 17:07:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0