Lördag

Idag vaknade jag av att mamma kom in i mitt rum och väkte mig, vi skulle nämligen på stan.
Jag gick och duschade och gjorde mig i ordning sen åkte vi in vid 12 tiden. Vi gick och letade en ny vinter jacka åt mig.
Hittade först en på Stadium som vi la undan och sen gick vi vidare lite. Men sen när vi kom till Intersport hittade vi en ännu snyggare som ja beslöt mig för att ta med mig hem :D Haha har provat den säkert 10 gånger här hemma redan :P
Vi var på stan till 2 sen gick vi till Mattias jobb och hämtade hem han.
När vi kom hem började jag göra lite på no rapporten som ska in om ungefär 2 veckor, känner stressen!Blir nog att jag gör lite no imorgon också.
Har även varit hos Elin idag, vi käkade tacochips, popcorn, och drack skumpa ;) Till de såg vi Honey.
Fan va vi fick gåshud i slutet av filmen. Man får de varje gång man ser den.
Det har inte hänt så mkt mer idag som är värt att skriva om så nu ska ja kanske slå på en film och bara mysa på.. 
Kan  inte lägga in nån bild på jackan, hittar inte sladden till mobilen :(

Sweet Dreams! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0