Lov

Igår anlände man till Kiruna klockan 20.20. Var en pain in tha ass att sitta på bussen cirka 4h, eftersom att man åkt skidor 12km på morgonen.. puh! det var inte en lätt match, Man är ju inte riktigt en skid-människa, men känner mig ändå rätt nöjd efteråt. Efter vi åkt skidor drog vi upp till skolan igen, de som valda ett åka skidor istället för att jobba skulle egentligen få ta lov direkt, men skulle hämta lite saker i skolan och  eftersom att ja verkligen inte orkade gå hem så väntade jag på att morsan slutade jobbet. Såg då lite film med några schoolbuddies, blev andra harry potter filmen. Hann inte se så länge. När mamma kom, körde vi även hem Mia. Sedan var det bara att skynda sig hem och duscha och packa.
Klockan 2 åkte vi till Mattias, han skulle ge mig min påskpresent, fick mig en mkt snicig hårspray (behövdes) ,Tack bror! <3
Vi åkte från mattias ungefär 3. då körde mamma in mig till stan, skulle köpa henne en liten påskpresent. Det är en sak som jag hade tänkt ge henne tidigare under några högtider, men som aldrig har funnits och som även var slut nu. Får väl kanske bli en morsdags present isf.

Klockan 5 skulle tåget gå. Mamma körde mig till stationen med alla väskorna sedan åkte hon och lämnade bilen på hennes jobb i deras garage och sen knallade hon tillbaka. Man såg ju rätt så många schnyggingar på tåget också , men feg som man är så sitter man bara och glor istället :p hahahah! , De flesta klev ju dock av i Gällivare, men...

Vi kom fram till Kiruna, som sagt 20 över 8. Då drog vi upp till mormor och morfar och satt mest bara och pratade och lyssnade på grannarna, De hade troligen nån som var och spelade live där eller något. Men det lät riktigt bra så det var trevligt.
Imorse vaknade jag vid 10, halv 11. Sen dess har jag käkat godis (påskägg), sett film och duschat. Nu tänkte jag kika runt lite på datan, sedan blir det förhoppningsvis mat, börjar bli lite småhungrig nu.
Pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0