he he...

Hmm ja har ju inte skrivit nu på drygt 2 veckor! inte bra, inte bra...
Så vad har ja gjort under dessa två veckor ? låt mig tänka efter... Inte ett jävla piss! Typ bara varit i skolan och sedan suttit hemma och gjort läxor. Snacka om deprimerande. Men iofs så under helgerna har ja varit med mina flickor, Elin och Mia och haft massa lajbans med dem :)

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv 6, ska och hämta Sua. Sen ska morsan köra oss till storheden och sen tänkte vi knalla hem. På vägen tänkte vi även träna till ett svenska prov vi ska ha imorgon. Återigen kommer skolan in... Puh! snacka skol-fuckin-jävla-less man börjar bli nu.
Men ska inte skriva så mkt mer strunt nu, måste börja göra mig i ordning.
Peace And Löve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0