moondag!

Idag är det då måndag och första dagen under vecka 15. Har ganska nyss kommit hem från skola, var en riktigt chill dag idag. Däremot kommer inte de närmste kvällarna bli så jätte roliga. Här måste skrivas NO!!! ; / . Men det är sånt man får tåla när man skjuter upp saker och ting, som jag är kung på!. Hade faktiskt tänkt dra till Sua och plugga lite ikväll. Kanske går en sväng på ica då också, vem vet ? ,

Igår klockan 23.30 kom ja på precis innan jag skulle sova, att jag hade spanska prov nu idag. Gissa om det gick bra. Hann träna lite under bilden och svenska lektionen som var före spanskan. Vet att ja kommer ha några små fel men annars är det nog inte så farligt.

Aja nog tjatat om de, bästa jag sätter igång och skriver nu .. Haow de såo brao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0