10 / 2 - 09

Idag hade vi ingen sovmorgon, eftersom att vi skulle göra no-provet på morgonen. Det gick inte så bra kunde inget på labbarna, men kunde inte förvänta mig så mkt eftersom att ja inte tränade på de. Iaf efter no hade vi slöjd. Vi har äntligen fått tygerna som vi väntat på i drygt 2veckor nu. Hann inte göra så mkt typ lägga på alla mallar och rita runt :p
Efter slöjden var det idrott, vollyboll. Inte riktigt min grej, kan fan inte ens surva. Hehe. Sen var det tråkiga spanska och sist so. Vi satt mest bara och snackade då. På vägen hem hade jag och Sua en väldig fart. Hihi vi hade ju våra anledningar ;) Jag drog hem till henne en sväng och sedan kom morsan och hämtade mig när hon slutade jobba. Har nu hunnit käka våfflor här hemma. Det var gudomligt gott! Tror inte ja ätit våfflor på typ 1 år.
Nu ska ja strax slå en pling till Sua, så ska ja dra dit och hjälpa henne baka lite kakor =)
PEACE OUT!

Btw har sovmorgon imorgon , SWEEEEEET! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0