@ Kiruna

Har nu anlänt till min födelsestad, Kiruna. Det är sjukt kallt här och finns typ ingenting att göra...
Tågresan var inte så jävla jobbig som ja trodde den skulle bli, hade lite godis och tidningar, så de flöt på rätt bra.

Fick ju även min skoltröja idag. Tina smsade vid 2 tiden att dem hade kommit till statoil, så ja drog på mig skorna och skyndade mig till henne. När vi sedan har räknat alla pengar och dreglat lite på dem, gick vi iväg för att se om vi kunde hämta dem. Tydligen kunde man inte hämta dem förrän 5 men vi gjorde ett försök. Hon som jobbade kom sedan ut med en halv stor låda. När vi hade betalat och väntat på att hon matat in alla pengarna, tog vi varsin sida och började gå hemåt mot Tina. Det tog ett rätt bra tag. Lådan hade inga handtag och det gjorde inte de hela mkt lättare..
När vi var framme hos Tina, såg jag att klockan hade börjat bli mkt och ja hade varken duschat eller packat. Så tog mig en tröja och skyndade mig hem. Min tröja var lite stor, men sjuhelsikes mysig! Hade den på tåget :P

Nu hade ja tänkt gå och sova snart, blev inge sovande på tåget. Men skriver säkert imorgon på alla hjärtans dag och allt.
Puss! Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0