Hemma! :)

Nu är man äntligen hemma, känns helt underbart! Har haft det väldigt mysigt och trevligt i Kiruna, men som man säger - Borta bra , men hemma bäst! ;)
Vaknade vid 10 tiden imorse då gick jag dirket och duschade osv. Vi åkte till bussen ungefär halv 3 och sen 10 i avgick den. Det var en förjävla jobbig busstur måste jag säga , det kändes som en evighet, + att jag har typ sjuuuukt ont i ryggen och armarna från igår när jag och mina kusiner spelade eye toy. Tror fan att jag måste skaffa mig det spelet för det är ju förjävla bra träning :p ,, Men iaf kom hem vid 8, då mamma stod på buss stationen och väntade. Vi åkte direkt och handlade, sedan hem och gjorde varma mackor och såg en film.. Nu ska jag strax sova ska se ett avsnitt desperate housewives och mamma har smörjt in min rygg med zon salva så jag hoppas verkligen att det onda har gått över till imorgon. Håller även på att bli förkyld tror jag, har fått jävligt ont i halsen och börjar bli hes :S blöööö orkar inte vara sjuk nu!
Imorgon ska vi få middagsgäster också så då kommer jag typ få sitta och vara social hela kvällen ;s inte nånting jag var så sugen på att göra, känner för att bara vara själv och mysa framför tv :)
Men nu blir det "DH" Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0